ללא מין

אי אפשר בלי סקס

טייגר אין אונות, תפקוד מיני

בואו נגיד את האמת. יש כמה הנאות גדולות בחיים שאנחנו באמת לא יכולים בלעדיהן, ואחת המרכזיות היא סקס. זה גורם לנו להרגיש טוב יותר, זה מחזק את הקשר האינטימי שלנו ואנחנו נהנים מהמגע ומהחום בזמן קיום יחסי המין. אלא שגברים רבים עשויים לסבול מבעיות זקפה בתקופות שונות בחייהם. במקום להבין שמדובר בתופעה נפוצה שגברים רבים סובלים ממנה, הם בוחרים להתבייש ופשוט להימנע מקיום יחסי מין, גם במחיר של פגיעה בקשר הזוגי שלהם. אין סיבה אמיתית לעשות את זה, בטח לא כשיש מגוון פתרונות בשוק, בהם קמגרה, תרופה שמאפשרת לגברים להמשיך ליהנות מזקפה יציבה וטובה, כזו שמחזירה להם את חיי המין שאבדו להם.

לא מפסיקים ליהנות

גברים שסובלים מבעיות בזקפה – בין אם מהיעדר זקפה בכלל ובין אם מזקפה חלשה, יכולים להתמודד עם הבעיה באמצעות קמגרה סוכריות שמאפשר להם לתפקד מינית עם זקפה יציבה ולקיים יחסי מין עם בת הזוג. היתרון הגדול של התרופה הזו על פני אחרות הוא במשך הזמן הארוך שבו היא פועלת. כל גירוי מיני שאליו ייחשף הגבר במשך יממה שלמה (ולעיתים אף יותר) יעודד זקפה ויאפשר לו לקיים יחסי מין תקינים ומלאים. מאחר ובמקרים רבים הסיבות לזקפה הן סיבות פסיכולוגיות של חרדת ביצוע, חוסר ביטחון או לחץ, קמגרה היא ללא הספק פתרון אידאלי שבזכותו יכול כל גבר, ואין זה משנה מדוע החלה הבעיה מלכתחילה, להמשיך ולנהל קשר מיני תקין ומהנה, ולספק את בת הזוג.

דברים שצריך לדעת

זה נכון לגבי כל תרופה שהיא, וזה נכון גם לגבי תרופות כמו קמגרה – לפני שנוטלים את התרופה חשוב להתייחס לכמה נקודות מרכזיות. ראשית, כאשר הרופא ממליץ על השימוש בתרופה, כדאי לשתף אותו לגבי תרופות אחרות שאתה נוטל באופן קבוע, שכן ישנן תרופות (לרוב ממשפחת הניטראטים) שלא ניתן לשלב יחד עם קמגרה. גם אירוע לב או מוח שהיו בשנה האחרונה הם מקרים שעליהם רצוי לדווח לרופא לפני תחילת השימוש. מעבר לכך, חשוב לנסות ולהבין את מקור הבעיה ואת הסיבה להיעדר הזקפה. קמגרה ותרופות אחרות הפועלות באופן דומה, הן תרופות שמציעות פתרון לסימפטום (זקפה חלשה / אין אונות) אבל לא לבעיה עצמה. נסו להבין האם מדובר במתח או בחרדת ביצוע, או שאולי ישנה בעיה פיזית אחרת. טפלו בעצמכם לא רק לטובת הקשר המיני שלכם עם בת הזוג, אלא גם ובעיקר כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהחיים בכלל, לרבות הסקס.

טייגראי אפשר בלי סקס